Marketingová komunikace není pouze reklama

Chci si vypůjčit

Teoretická východiska mezinárodní marketingové komunikace. Cíle a strategie marketingové komunikace. Komunikační mix. Marketingová komunikace mezi organizacemi. Marketingová komunikace při vstupu na zahraniční trhy a na nový trh Internet. Volba mezinárodního veletrhu či výstavy. Závěry pro praxi 21.století. Studie mezinárodní marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Přikrylová, 1951-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
150 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Vox, 1999
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-86324-00-1
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
744 344
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
744 344a