Marketingová komunikace není pouze reklama

Chci si vypůjčit

Teoretická východiska mezinárodní marketingové komunikace. Cíle a strategie marketingové komunikace. Komunikační mix. Marketingová komunikace mezi organizacemi. Marketingová komunikace při vstupu na zahraniční trhy a na nový trh Internet. Volba mezinárodního veletrhu či výstavy. Závěry pro praxi 21.století. Studie mezinárodní marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Přikrylová, 1951-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
150 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : VOX, 1999
Edice
Kurzy, semináře, rekvalifikace
Témata
Popis jednotky
Bibliogr.
ISBN
80-86324-00-1
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1069.121
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1069.121