Marketingová komunikace
Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 113 s.
- Vydáno
-
Praha :
Vysoká škola ekonomická,
1994
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
Dotisk 1998
Dotisk 1998
Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů - ISBN
- 80-7079-376-7
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
SVKHK
|
Sklad - do 45 min.
|
I-683 148a | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SVKHK
|
Sklad - do 45 min.
|
I-683 148 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
SVKHK
|
Sklad - do 45 min.
|
I-683 148b |