Marketingová komunikace

Chci si vypůjčit

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Přikrylová, 1951-
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
113 s.
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
Dotisk 1998
Dotisk 1998
Vydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
ISBN
80-7079-376-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
I-683 148a
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
I-683 148
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
I-683 148b