Formování čtenářské gramotnosti v prostředí školy se zaměřením na žáky mladšího školního věku
Monografie vychází z odborné práce autorky – je členěna na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a s ohledem na vybrané výstupy mezinárodní výzkumu PIRLS se pokouší vyvozovat závěry využitelné v českém školním prostředí. Praktická část práce uceleně shrnuje výsledky … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 257 s. : il., faksim. ; 25 cm
- Vydáno
-
Ostrava :
Ostravská univerzita v Ostravě,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou
200 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7464-451-1
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1322.522 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
HSS 4p
|
02 MET | 2-1322.522 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
02 MET | 2-1322.522 |