Marketing od myšlenky k realizaci

Chci si vypůjčit

Kniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
344 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Professional Publishing, 2011
Vydání
3., aktualiz. a dopl. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7431-042-3

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-22113