Nákupní marketing

Chci si vypůjčit

Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Jan Tomek, 1932-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
173 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 1996
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-85623-96-X

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V339.1 686 606a
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V339.1 686 606