Moderní marketingová komunikace

Chci si vypůjčit

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Přikrylová, 1951-
Další autoři
Hana Jahodová, 1954-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
303 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.), mapy ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2010
Vydání
1. vyd.
Edice
Expert (Grada)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-247-3622-8

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-16750
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-16750a