Marketingové řízení : kombinovaná forma studia

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Josef Vaculík, 1938-2013
Další autoři
Zdeněk Havran, 1978-
Radim Keřt, 1978-
Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
133 s. ; 29 cm
Vydáno
Pardubice : Uiverzita Pardubice, 2004
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-7194-661-3

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000371108
003 CZ HkSVK
005 20241029105113.0
008 040615s2004 xr e p cze
020 |a 80-7194-661-3 
040 |a HKA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
100 1 |a Vaculík, Josef,  |d 1938-2013  |7 jk01141065  |4 aut 
245 1 0 |a Marketingové řízení :  |b kombinovaná forma studia /  |c Josef Vaculík, Zdeněk Havran, Radim Keřt 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Pardubice :  |b Uiverzita Pardubice,  |c 2004 
300 |a 133 s. ;  |c 29 cm 
500 |a Nad názvem: Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní 
504 |a Obsahuje bibliografie 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
710 2 |a Univerzita Pardubice.  |b Ekonomicko-správní fakulta  |7 kn20010709381 
700 1 |a Havran, Zdeněk,  |d 1978-  |7 mzk2004242939  |4 aut 
700 1 |a Keřt, Radim,  |d 1978-  |7 jo2007416183  |4 aut 
990 |a BK 
996 # # |b 231040479477  |c I-759 833  |l SVKHK  |r Sklad - do 45 min.  |n 013  |p P  |w 000371108  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000371108.HKA50000371108000010 
996 # # |b 231040479604  |c I-759 833a  |l SVKHK  |r Sklad - do 45 min.  |n 002  |p D  |w 000371108  |u 000020  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000371108.HKA50000371108000020 
910 |a HKA001  |b I-759 833