Technický rozvoj v tržním hospodářství
Budoucnost českých podniků. Přístupy k inovačnímu procesu. Inovační podněty. Podstata a obsah managementu inovací. Základní manažerské přístupy při řízení inovací. Příprava a realizace komplexních inovací. Strategické marketingové modely a inovace. Program nových výrobků. Hodnocení marketingových strategií a výsledku inovací. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 211 s. : il. ; 30 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
1999
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Vydavatel: Katedra podnikového hospodářství Ekonomicko správní fakulty Masarykovy univerzity v Brně
- ISBN
- 80-210-2214-0
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny: