Technický rozvoj v tržním hospodářství

Get it

Budoucnost českých podniků. Přístupy k inovačnímu procesu. Inovační podněty. Podstata a obsah managementu inovací. Základní manažerské přístupy při řízení inovací. Příprava a realizace komplexních inovací. Strategické marketingové modely a inovace. Program nových výrobků. Hodnocení marketingových strategií a výsledku inovací. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Josef Vaculík, 1938-2013
Other Authors
Masarykova univerzita. Katedra podnikového hospodářství
Document Type
Books
Physical Description
211 s. : il. ; 30 cm
Published
Brno : Masarykova univerzita, 1999
Edition
1. vyd.
Subjects
Item Description
Vydavatel: Katedra podnikového hospodářství Ekonomicko správní fakulty Masarykovy univerzity v Brně
ISBN
80-210-2214-0
Suggest for digitization
It is possible to request digitization of this document from another library's collection:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
I-745 961