Porozumění čtenému. III., Typický vývoj porozumění čtenému - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu

Chci si vypůjčit

Kniha o výzkumu čtenářské gramotnosti. Jaké jsou výukové metody čtení, vývoj a rizika porozumění čtenému z pohledu dětí a učitelů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Anna Kucharská, 1963-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
234 stran : ilustrace ; 25 cm
Vydáno
V Praze : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2015
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7290-862-2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1344.528,3
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
02 POR 2-1344.528,3
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
02 POR 2-1344.528,3