Porozumění čtenému. III., Typický vývoj porozumění čtenému - metodologie, výsledky a interpretace výzkumu
Kniha o výzkumu čtenářské gramotnosti. Jaké jsou výukové metody čtení, vývoj a rizika porozumění čtenému z pohledu dětí a učitelů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 234 stran : ilustrace ; 25 cm
- Vydáno
-
V Praze :
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7290-862-2
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1344.528,3 | ||||
Prezenčně
|
Načítá se…
|
MZK
|
HSS 4p
|
02 POR | 2-1344.528,3 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Vol.výběr
|
VV 0p
|
02 POR | 2-1344.528,3 |