Porozumění čtenému. I., Typický vývoj porozumění čtenému - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
Kniha o výzkumu čtenářské gramotnosti. Jak je v současné době čtenářská gramotnost chápána odborníky a jaká je praxe na českých školách.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 194 s. ; 25 cm
- Vydáno
-
V Praze :
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta,
2014
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7290-726-7
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Signatura |
---|---|---|---|---|---|
Prezenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
Sklad / do 1 hodiny
|
2-1344.528,1 | |
Prezenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
MZK
|
HSS 4p
|
02 POR | 2-1344.528,1 |
Absenčně
|
Dostupnost nelze načíst |
Vol.výběr
|
VV 0p
|
02 POR | 2-1344.528,1 |