Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu

Chci si vypůjčit

Každé médium je tedy v prvé řadě základním prostředkem jakékoliv komunikace. Jednotlivé druhy a formy komunikace se od sebe liší nejen technologiemi (médii), které mohou využívat, tzn. prostředky, které používají, ale hlavně svými možnostmi, jak působit na adresáta předávaného sdělení. Nejen po stránce psychologické, sociologické, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Chromý, 1956-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
128 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
[Bašť] : Verbum Praha, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Komunikace a média
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-904415-2-1

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1266.999