Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu

Chci si vypůjčit

Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každá z forem marketingové komunikace má svá specifická pravidla, která vycházejí z určitých cílů. Dosažení stanovených cílů je podloženo výbornými znalostmi všech aspektů komunikace a výše zmíněných pravidel. Rozdílná pravidla a také aspekty komunikace souvisí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Chromý, 1956-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
128 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
[Bašť] : Verbum Praha, 2010
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Komunikace a média
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-904415-3-8

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1269.000