Značka: od vize k vyšším ziskům

Chci si vypůjčit

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Leslie De Chernatony, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiii, 315, s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak úspěšně budovat a posilovat značku, příklady rozvoje známých značek, praktická cvičení pro budování vlastní značky
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-251-2007-1

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a 4500
001 nkc20092008959
003 CZ PrNK
005 20091217163228.0
007 ta
008 091020s2009 xr a e f 001 0 cze d
015 |a cnb002008959 
020 |a 978-80-251-2007-1  |q (váz.) 
035 |a (OCoLC)500012628 
040 |a KLG001  |b cze  |d BOA001  |d OLA001 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.626  |2 MRF 
080 |a 005:658.626  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a De Chernatony, Leslie,  |d 1953-  |7 xx0105719  |4 aut 
245 1 0 |a Značka: od vize k vyšším ziskům /  |c Leslie de Chernatony ; [překlad Eva Nevrlá] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Computer Press,  |c 2009 
300 |a xiii, 315, s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Praxe manažera 
490 1 |a Business books 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
500 |a Obálkový podnázev: jak úspěšně budovat a posilovat značku, příklady rozvoje známých značek, praktická cvičení pro budování vlastní značky 
504 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík 
650 0 7 |a obchodní značky  |7 ph166532  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení značky  |7 ph205089  |2 czenas 
650 0 9 |a brand name products  |2 eczenas 
650 0 9 |a brand management  |2 eczenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
765 0 |t From brand vision to brand evaluation  |9 Česky 
830 0 |a Praxe manažera (Computer Press)  |0 s 
830 0 |a Business books (Computer Press)  |0 s 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:467f5f10-16e2-11e4-8e0d-005056827e51  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 2-1232.593 
990 |a BK 
991 |b 200912  |c NOV  |j 658 DEC 
995 |a 01 
996 6 |b 2610396113  |c 2-1232.593  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 14  |p p.v.  |w 000975593  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000975593.MZK50000975593000010 
996 7 |b 2610396114  |c 2-1232.593  |l Vol.výběr  |r VV 1p  |n 55  |p p.v.  |h 658 DEC  |w 000975593  |u 000020  |a 0  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01000975593.MZK50000975593000020