Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh
Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2003
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Business books (Computer Press)
- Témata
- Popis jednotky
- Překlad z angličtiny
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius - Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 80-7226-885-6