Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh

Chci si vypůjčit

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David A. Aaker, 1938-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Překlad z angličtiny
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7226-885-6

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
HSS 4p
658 AAK 2-1118.176