Marketingová komunikace není pouze reklama

Get it

Teoretická východiska mezinárodní marketingové komunikace. Cíle a strategie marketingové komunikace. Komunikační mix. Marketingová komunikace mezi organizacemi. Marketingová komunikace při vstupu na zahraniční trhy a na nový trh Internet. Volba mezinárodního veletrhu či výstavy. Závěry pro praxi 21.století. Studie mezinárodní marketingové full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jana Přikrylová, 1951-
Document Type
Books
Physical Description
150 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : VOX, 1999
Series
Kurzy, semináře, rekvalifikace
Subjects
Item Description
Bibliogr.
ISBN
80-86324-00-1
Suggest for digitization
Suggest for digitization

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Live Status Unavailable
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1069.121
Outside loan
Live Status Unavailable
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1069.121