Jak psát reklamní text

Chci si vypůjčit

Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Crha
Další autoři
Zdeněk Křížek, 1952-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
119 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Grada, 1998
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7169-308-1

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1045.529
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 24 hodin
TK-0263.337