Jak psát reklamní text

Get it

Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat, jaké vlastnosti by měl mít, jak s ním pracovat a jak poznat dobrý text od špatného. Mnoho příkladů vám pomůže naučit se lépe prezentovat vaši firmu na veřejnosti.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Ivan Crha
Other Authors
Zdeněk Křížek, 1952-
Document Type
Books
Physical Description
119 s. ; 21 cm
Published
Praha : Grada, 1998
Edition
Vyd. 1.
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7169-308-1

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Live Status Unavailable
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1045.529
Outside loan
Live Status Unavailable
MZK
Sklad / do 24 hodin
TK-0263.337