Marketing - cesta k úspěchu firmy

Chci si vypůjčit

Metodická příručka pro praktické zvládnutí marketingu přehledně shrnuje základní poznatky marketingové teorie a vychází z pojetí marketingu jako filozofie podnikání, zabývá se externí a interní analýzou firmy, analýzou zákazníka a konkurence, analýzou marketingového mixu (produktu, ceny, distribuce, propagace), tvorbou informamčního celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Dufek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
233 s. : il. ; 20 cm
Vydáno
Brno : Cathy, 1997
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Bibliogr.
ISBN
80-238-0982-2
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1033.071