Marketing - cesta k úspěchu firmy

Chci si vypůjčit

Metodická příručka pro praktické zvládnutí marketingu přehledně shrnuje základní poznatky marketingové teorie a vychází z pojetí marketingu jako filozofie podnikání, zabývá se externí a interní analýzou firmy, analýzou zákazníka a konkurence, analýzou marketingového mixu (produktu, ceny, distribuce, propagace), tvorbou informamčního celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Dufek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
233 s. : il. ; 20 cm
Vydáno
Brno : Cathy, 1997
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Bibliogr.
ISBN
80-238-0982-2
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000182206
003 CZ BrMZK
005 20220916160953.0
007 ta
008 010907s1997 xr e f 0 cze d
015 |a cnb000210057 
020 |a 80-238-0982-2  |q (v knize neuvedeno ;  |q brož.) 
040 |a BOA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Dufek, Jaroslav  |7 jx20040721022  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing - cesta k úspěchu firmy /  |c Jaroslav Dufek 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Cathy,  |c 1997 
300 |a 233 s. :  |b il. ;  |c 20 cm 
500 |a Bibliogr. 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
910 |a BOA001  |b 2-1033.071 
990 |a BK 
996 6 |b 2610052561  |c 2-1033.071  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 48  |p p.v.  |w 000182206  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000182206.MZK50000182206000010