Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

Chci si vypůjčit

Cílem monografie je zjistit, jaké strategie pro rozvoj porozumění u dětí učitelé používají, s jakými obtížemi se setkávají a jak mohou být na nové výzvy připravováni v rámci svého vzdělávání.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Koželuhová
Další autoři
Radka Wildová, 1965-
Univerzita Karlova. Pedagogická fakulta (Praha, Česko)
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
250 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
[Praha] : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2021
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7603-287-3

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V028 A0-75240