Moderní formy marketingu s nízkým rozpočtem

Chci si vypůjčit

Odborná monografie se zaměřuje na kompletní zpracování problematiky moderních forem marketingu, které nejsou náročné na kapitál a zároveň odrážejí současné potřeby malých a středních firem ve vysoce konkurenčním prostředí na domácích i zahraničních trzích. Čtenáři se dozví, jak se proměnilo malé a střední podnikání v celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Halík, 1961-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
152 stran ; 24 cm
Vydáno
Ostrava : [Praha] : Key Publishing s.r.o. ; Metropolitan University Prague Press, 2020
Vydání
Vydání: první
Edice
Monografie (KEY : Metropolitní univerzita)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7418-361-4
978-80-7638-018-9

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-31055