Moderní marketingová komunikace

Chci si vypůjčit

Již druhé vydání je zcela aktualizováno a doplněno novými případovými studiemi a novou barevnou obrazovou přílohou. Publikace se věnuje nejen reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, on-line marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům, výstavám a osobnímu prodeji, ale i marketingové komunikaci mezi firmami.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Přikrylová, 1951-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
328 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace (převážně barevné), mapy ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2019
Vydání
2., zcela přepracované vydání
Edice
Expert (Grada)
Témata
Popis jednotky
Na rubu titulní stránky chybně uvedeno též: První vydání
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-271-0787-2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-64716