Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Chci si vypůjčit

Učebnice se věnuje první fázi marketingového výzkumu, tedy sběru dat. Jedná se totiž o činnost, která zásadním způsobem rozhoduje o úspěšnosti celého výzkumu. Pokud bychom ji podcenili, mohly by se další fáze výzkumu stát jen analýzou nepřesných údajů, a mohlo by se tak dojít ke zcela zkresleným závěrům. Kniha přehledným a celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radek Tahal, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
x, 99 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2015
Vydání
Vydání první
Edice
Beckovy ekonomické učebnice
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7400-585-5

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-19340