Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice

Chci si vypůjčit

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eva Lebedová, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
264 s. : il., portréty ; 24 cm
Vydáno
Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2013
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Studie (Sociologické nakladatelství)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7419-158-9

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V324 A0-36048
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V324 A0-36048a