Strategie rozvíjení čtenářské gramotnosti v čítankách 1. stupně ZŠ
Monografie vychází z odborné práce autorek – je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část práce přibližuje problematiku čtenářské gramotnosti a na základě výsledků mezinárodního výzkumu PIRLS vyvozuje výstupy pro české školství a oborovou didaktiku. Práce navazuje na monografii Čtenářská gramotnost na 1. stupni … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 162, [16] s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Ostrava :
Ostravská univerzita v Ostravě,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- 200 výt.
Na rubu tit. s.: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě, katedra českého jazyka a literatury s didaktikou - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7464-003-2