Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Chci si vypůjčit

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice byl v televizním vysílání legalizován až v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Martin Kalista
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
69 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Ostrava : Brno : Key Publishing ; B.I.B.S., 2011
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Monografie (KEY)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7418-111-5
978-80-87255-53-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-10232
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-10232a