Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 181 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Paido,
2009
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Paido)
- Témata
- Popis jednotky
- 300 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7315-194-2