Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření

Chci si vypůjčit

Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tomáš Janík, 1977-
Další autoři
Josef Maňák, 1924-2019
Petr Knecht, 1981-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
181 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Paido, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi (Paido)
Témata
Popis jednotky
300 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-7315-194-2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V37 A0-18585
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V37 A0-18585a