Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti
Monografie se zabývá inkluzivními přístupy k edukaci dětí/žáků v riziku poruch chování a s poruchami chování v mezinárodním i národním měřítku. Autorka interpretuje koncept inkluzivního vzdělávání ve vztahu ke kvalitě života školy a k podpoře resilienčních procesů při vzdělávání žáků v riziku poruch chování v hlavním … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 330 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2010
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- 200 výt.
Na obálce nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstříky
- ISBN
- 978-80-210-5159-1