Média & politika : vybrané problémy : modernita, propaganda, politický marketing, agenda-setting, terorismus, žurnalistika
Publikace představuje čtenáři složitost vztahů mezi médii a politikou na vybraných příkladech. Tématické okruhy se zaměřují na vztahy mezi médii a politikou v době moderny a v době nárůstu totalitních a autoritativních režimů mezi dvěma světovými válkami, další tematický okruh se věnuje politickému marketingu a public relations … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 280 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Plzeň :
Západočeská univerzita v Plzni,
2009
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- 200 výt.
Chronologický přehled
Pod názvem: Fakulta filozofická Západočeské univerzity v Plzni - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7043-841-1