Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování

Get it

Dítě, škola a matematika - František Kuřina - Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Milan Hejný, 1936-
Other Authors
František Kuřina, 1932-
Document Type
Books
Physical Description
232 s. : il. ; 23 cm
Published
Praha : Portál, 2009
Edition
2., aktualiz. vyd.
Series
Pedagogická praxe (Portál)
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-7367-397-0

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
SvkHK
3. NP
V371.3 A0-13388