Dítě, škola a matematika : konstruktivistické přístupy k vyučování

Chci si vypůjčit

Dítě, škola a matematika - František Kuřina - Jak překonat formalismus ve vyučování a vést žáky k porozumění učivu? Jakým způsobem si dítě konstruuje svůj obraz světa? Na tyto a další otázky hledají odpověď autoři s mnohaletou pedagogickou i výzkumnou zkušeností. Představují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Milan Hejný, 1936-
Další autoři
František Kuřina, 1932-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
232 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2009
Vydání
2., aktualiz. vyd.
Edice
Pedagogická praxe (Portál)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
978-80-7367-397-0

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SvkHK
3. NP
V371.3 A0-13388