Politické kampaně, volby a politický marketing

Chci si vypůjčit

Kniha čtenáři ukazuje několik aspektů, které se objevují na cestě mezi snahami politických stran získat co největší podíl na moci a voliči, kteří jim v tomto mohou pomoci, nebo naopak zavbránit. Příspěvky tak ve své většině zobrazují formy politické komunikace, jejichž zvládnutí patří k základním dovednostem politických aktérů celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Pavel Šaradín, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
142 s. ; 20 cm
Vydáno
V Olomouci : Periplum, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Studie a analýzy (Periplum)
Témata
Popis jednotky
"Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l.
Část. přeloženo z angličtiny a polštiny?
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-86624-36-5

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-2000
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
B0-2000a