Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Chci si vypůjčit

Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Barbora Osvaldová, 1950-
Další autoři
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
263 s. : il., portréty, faksim. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Libri, 2007
Vydání
3., rozš. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7277-266-7

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
SVKHK
Studovna - 5. NP
S070 A0-2704
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V070 A0-2704a