Marketingové řízení školy

Chci si vypůjčit

Kniha nabízí nové pohledy, nápady a techniky z oblasti školského managementu a marketingu, se snahou vytvořit tak ucelený systém marketingového řízení školy. Teorie managementu a marketingu shromažďuje nové přístupy i praxí prověřené postupy a vytváří tak spolehlivou základnu, na které je možné stavět plány školy a rozvíjet její celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Světlík, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
300 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : ASPI, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-7357-176-5

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SvkHK
3. NP
V371 809 907