Informační gramotnost - teorie a praxe v ČR

Chci si vypůjčit

Studie sleduje informační gramotnost z hlediska informační vědy a knihovnictví, dále z hlediska vzdělávání a vzdělávací, resp. veřejné politiky. Je zdůrazněn vztah mezi teorií a praxí, podán historický výklad pojmu a dále je informační gramotnost zasazena do specifického kontextu vzdělávacích institucí s důrazem na vysoké školy. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Michaela Dombrovská, 1976-
Další autoři
Hana Landová, 1978-
Ludmila Tichá
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
22 s. ; 21 cm
Vydáno
[Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR], 2004
Zvláštní výtisk k
IT lib. -- ISSN 1335-793X
Témata
Popis jednotky
Název z obálky
Bibliografie
Obsahuje bibliografie

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
763 776
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
Sklad - do 45 min.
763 776a