Strategie v podnikové praxi

Chci si vypůjčit

Kniha se zabývá moderním přístupem k podnikání. Snaží se popsat a vysvětlit nové trendy a navrhnout proces tvorby a realizace strategie tak, jak to dělají podniky světové třídy. Zejména se věnuje vytváření multiprojektového prostředí a multiprojektového managementu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Filip Šmída, 1978-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
219 s. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Professional publishing, 2003
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-86419-41-X

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V65.01 696 633