Marketing

Chci si vypůjčit

Cílem učebnice je zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Kniha je určena zejména studentům vysokých celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Boučková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvii, 432 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : C.H. Beck, 2003
Vydání
1. vyd.
Edice
Beckovy ekonomické učebnice
Témata
ISBN
80-7179-577-1

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000318056
003 CZ HkSVK
005 20210422103401.0
008 030526s2003 xr e p 001 0 cze
015 |a cnb001244766 
020 |a 80-7179-577-1 
040 |a HKA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 339.138  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a (075)  |2 MRF 
100 1 |a Boučková, Jana  |7 mzk2003181423  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing /  |c Jana Boučková a kolektiv 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b C.H. Beck,  |c 2003 
300 |a xvii, 432 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Beckovy ekonomické učebnice 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
655 7 |a učebnice  |7 fd133770  |2 czenas 
830 0 |a Beckovy ekonomické učebnice 
990 |a BK 
996 # # |b 231040420595  |c 696 123  |l SVKHK  |r 3. NP  |n 070  |p P  |h V339.1  |w 000318056  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000318056.HKA50000318056000010 
996 # # |b 231040703180  |c 696 123a  |l SVKHK  |r 3. NP  |n 057  |p N  |h V339.1  |w 000318056  |u 000020  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000318056.HKA50000318056000020 
910 |a HKA001  |b 696 123