Marketing

Chci si vypůjčit

Cílem učebnice je zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Kniha je určena zejména studentům vysokých celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Boučková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvii, 432 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : C.H. Beck, 2003
Vydání
1. vyd.
Edice
Beckovy ekonomické učebnice
Témata
ISBN
80-7179-577-1

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V339.1 696 123
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V339.1 696 123a