Direct marketing

Chci si vypůjčit

The "master strategist of direct marketing" has enhanced his classic reference with a wealth of proven direct mail strategies for the Internet age. This eagerly awaited edition adds in-depth information on profitable use of the Web for direct response sales, as well as increased coverage of alternative media, infomercials, telemarketing, and database marketing.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edward L. Nash
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
604 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Computer Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Ekonomie
Praxe manažera
Témata
Popis jednotky
Další údaj o odpovědnosti z rubu tit. s.
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7226-838-4

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V339.1 804 133
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V339.1 804 133a