Marketingový výzkum

Chci si vypůjčit

Předmět a typologie marketingového výzkumu a jeho proces. Sběr sekundárních údajů. Metody pozorování a šetření. Dotazník. Zpracování a analýza údajů. Interpretace a prezentace výslekdů. Výzkum trhu, výrobků a propagace. Etické aspekty.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Kamil Zbořil
Další autoři
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
106 s. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, Fakulta podnikohospodářská, 1994
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Dotisk 1996, popsáno podle dotisku
Uživatelské určení
Určeno pro studenty fakulty podnikohospodářské VŠE Praha
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7079-389-9
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V339.1 I-687 354