Nákupní marketing

Chci si vypůjčit

Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Jan Tomek, 1932-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
173 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 1996
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-85623-96-X
Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius