Nákupní marketing

Chci si vypůjčit

Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-2017
Další autoři
Jan Tomek, 1932-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
173 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Grada, 1996
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-85623-96-X

MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000075572
003 CZ HkSVK
005 20200528114340.0
007 ta
008 050606s1996 xr e 000 cze
015 |a cnb000118060 
020 |a 80-85623-96-X  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)36508283 
040 |a HKA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
100 1 |a Tomek, Gustav,  |d 1935-2017  |7 jk01132701  |4 aut 
245 1 0 |a Nákupní marketing /  |c Gustav Tomek, Jan Tomek 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 1996 
300 |a 173 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a management nákupu  |7 ph159595  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Tomek, Jan,  |d 1932-  |7 jk01132702  |4 aut 
990 |a BK 
996 # # |b 231040101362  |c 686 606a  |l SVKHK  |r 3. NP  |n 013  |h V339.1  |w 000075572  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000075572.HKA50000075572000010 
996 # # |b 231040107838  |c 686 606  |l SVKHK  |r 3. NP  |n 004  |h V339.1  |w 000075572  |u 000020  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000075572.HKA50000075572000020 
910 |a HKA001  |b 686 606