Estetická výchova : vývoj - pojetí - perspektivy
Publikace seznamuje s podstatou, vývojem i perspektivami estetické výchovy.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 99 s.
- Vydáno
-
Brno :
Paido,
1995
- Edice
- Edice pedagogické literatury
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 80-85931-12-5
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
MARC
LEADER | 00000nam a22000001a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000074098 | ||
003 | CZ HkSVK | ||
005 | 20170422092936.0 | ||
008 | 961213s1995 xr e 001 0 cze | ||
020 | |a 80-85931-12-5 | ||
040 | |a HKA001 |b cze | ||
072 | 7 | |a 7.01/.09 |x Umění |2 Konspekt |9 21 | |
100 | 1 | |a Jůva, Vladimír, |d 1925-2005 |7 jk01052288 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Estetická výchova : |b vývoj - pojetí - perspektivy / |c Vladimír Jůva |
260 | |a Brno : |b Paido, |c 1995 | ||
300 | |a 99 s. | ||
490 | 1 | |a Edice pedagogické literatury | |
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
546 | |a Resumé | ||
650 | 0 | 7 | |a estetická výchova |7 ph119996 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a dějiny estetiky |7 ph503055 |2 czenas |
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas | |
830 | 0 | |a Edice pedagogické literatury | |
990 | |a BK | ||
996 | # | # | |b 231040102239 |c 686 419b |l SVKHK |r 3. NP |n 010 |h V372 |w 000074098 |u 000010 |e HKA001 |j HKA50 |s A |a 0 |a 24 |t HKA001.HKA01000074098.HKA50000074098000010 |
996 | # | # | |b 231040102240 |c 686 419a |l SVKHK |r 3. NP |n 008 |h V372 |w 000074098 |u 000020 |e HKA001 |j HKA50 |s A |a 0 |a 24 |t HKA001.HKA01000074098.HKA50000074098000020 |
996 | # | # | |b 231040102241 |c 686 419 |l SVKHK |r 3. NP |n 005 |h V372 |w 000074098 |u 000030 |e HKA001 |j HKA50 |s A |a 0 |a 24 |t HKA001.HKA01000074098.HKA50000074098000030 |
996 | # | # | |b 231040107064 |c 686 419c |l SVKHK |r 3. NP |n 004 |h V372 |w 000074098 |u 000040 |e HKA001 |j HKA50 |s A |a 0 |a 24 |t HKA001.HKA01000074098.HKA50000074098000040 |
910 | |a HKA001 |b 686 419 |