Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?

Chci si vypůjčit

Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek. Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat. V B-inside jsme pro Vás vybrali 10 klíčových behaviorálních efektů, které ovlivňují rozhodování decision makerů na B2B trzích. Ukážeme Vám je, vysvětlíme, jak fungují, a dáme Vám tipy, jak je využít ve Vašem celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Irma Macháčová
Další autoři
Michal Jirásek , Petr Fusek , Tomáš Soukup , B-inside (firma)
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
155 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
Vydáno
[Litomyšl] : H.R.G. spol. s r.o., 2024
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: B-inside
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7490-325-0

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Dostupnost nelze načíst
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1522.487