Behaviorální alchymie v B2B : jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchodních cílů v B2B?
Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek. Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat. V B-inside jsme pro Vás vybrali 10 klíčových behaviorálních efektů, které ovlivňují rozhodování decision makerů na B2B trzích. Ukážeme Vám je, vysvětlíme, jak fungují, a dáme Vám tipy, jak je využít ve Vašem … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 155 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
- Vydáno
-
[Litomyšl] :
H.R.G. spol. s r.o.,
2024
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: B-inside
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7490-325-0