Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 182 stran, l strana příloh : ilustrace ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2021
- Vydání
- I. vydání
- Edice
- Pedagogický výzkum v teorii a praxi
- Témata
- Popis jednotky
- 200 výtisků
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-210-9809-1