Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů

Chci si vypůjčit

Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Koubek, 1976 červenec 12.-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
182 stran, l strana příloh : ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2021
Vydání
I. vydání
Edice
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Témata
Popis jednotky
200 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-9809-1

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1477.885
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
37 KOU 2-1477.885