Design management ve firmách v České republice

Chci si vypůjčit

Publikace se zabývá samotným design managementem a jeho vlivem na firmu nejen ve vztahu k marketingu. Cílem publikace je poskytnout ucelený pohled na design management a zhodnocení přístupu k designu ve firmách v ČR.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Kramoliš, 1979-
Další autoři
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
194 stran : ilustrace ; 25 cm
Vydáno
Ve Zlíně : Univerzita Tomáše Bati, 2017
Vydání
První vydání
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
60 výtisků
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7454-678-5

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1402.549