Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu : (příručka)

Chci si vypůjčit

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jan Tomek, 1932-
Další autoři
K. Macoun
V. Mašek
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
121 stran ; 21 cm
Vydáno
Praha : Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu, 1990
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
1000 výtisků
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 001528626
003 CZ BrMZK
005 20170726112422.0
007 ta
008 160530s1990 xr e f 000 0 cze
015 |a cnb002909289 
040 |a BOA001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 669  |2 MRF 
080 |a 658  |2 MRF 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Tomek, Jan,  |d 1932-  |7 jk01132702  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing jako metoda řízení průmyslového podniku a jeho užití v hutním průmyslu :  |b (příručka) /  |c J. Tomek, K. Macoun, V. Mašek 
250 |a 1. vydání 
264 1 |a Praha :  |b Technickoekonomický výzkumný ústav hutního průmyslu,  |c 1990 
300 |a 121 stran ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a 1000 výtisků 
500 |a Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a hutní průmysl  |7 ph120952  |2 czenas 
650 0 7 |a podnikový management  |7 ph115763  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Macoun, K.  |4 aut 
700 1 |a Mašek, V.  |4 aut 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:fd187020-728a-11e7-aab4-005056827e52  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 |a BOA001  |b 2-1369.027 
990 |a BK 
991 |b 201606 
996 6 |b 2610671870  |c 2-1369.027  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 0  |p dar  |w 001563981  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01001528626.MZK50001563981000010