Metody a postupy poznávání žáka : pedagogická diagnostika

Chci si vypůjčit

V publikaci naleznete odpovědi na otázky: Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky? Jak zmapovat vztahy ve třídě? Jak poznat, že práci učitele dělám dobře? Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona? Je kvalitní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Václav Mertin, 1951-
Další autoři
Lenka Krejčová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
398 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Wolters Kluwer, 2016
Vydání
2., doplněné a aktualizované vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstříky
ISBN
978-80-7552-014-2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1364.380
Prezenčně
Načítá se…
MZK
HSS 4p
37.01/.02 MET 2-1364.380
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
37.01/.02 MET 2-1364.380
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
37.01/.02 MET 2-1364.380
Absenčně
Načítá se…
Vol.výběr
VV 0p
37.01/.02 MET 2-1364.380